המרכז לפתרון סכסוכים בהייטק

מדינת ישראל היא סטארט-אפ ניישן מהמובילות בעולם.
עם זאת, לעיתים נדרשת לא אחת התערבות של בעלי מקצוע במטרה לפתור סכסוכים רגישים ומורכבים.
שוק ההייטק הישראלי רווי יצרים ואמוציות ולעיתים ניכרים פערים משמעותיים ביחסי הכוחות בין הצדדים בענף.

מן הצד האחד – המשקיעים או הקרנות, ומן הצד השני – היזמים..
המרכז לפתרון סכסוכים הוקם במטרה להוות אלטרנטיבה מקצועית, איכותית, ונגישה עבור מגזר ההייטק והסטרטאפים,ולפתור מחלוקות המתעוררות באופן טבעי ממהלך העבודה הרגיל בשוק מורכב זה, למשל מחלוקות בין מייסדים, סכסוכים המתעוררים בין נושאי משרה בכירים בחברה, סכסוכים בין יזם למשקיע ועוד.

סיבה משמעותית נוספת לכך שהסכסוכים בעולם ההייטק הם רגישים במיוחד נובעת מכך שמעורבים בהם, לצד החשיבה הרציונלית, גם המון אמוציות מצד הגורמים המעורבים, בעיקר עקב העובדה שיזמים משקיעים את נפשם ומרצם ונקשרים למיזם אותו הקימו.

המרכז לפתרון סכסוכים מהווה גוף מאוזן המאפשר, בניגוד לבתי המשפט, להשמיע גם את הצד הרגשי בתהליך ומציע פתרונות אשר יתנו מענה ענייני גם על צורך זה.

צוות המרכז לפתרון סכסוכים בהייטק בראשותה של עו"ד מימי צמח, שותפה מייסדת וראש מח' היי טק בפירמת "צמח שניידר ושות'", בנוי מעורכי דין מנוסים ומקצועיים, הבקיאים ברזי התעשייה, חיים ונושמים את עולם ההייטק, ומלווים באופן שוטף חברות רבות בשלל אבני דרך בחייהן.

צוות המרכז מטפל בדיסקרטיות מלאה במספר רב של סכסוכים המגיעים לפתחו ומסייע לצדדים לסיים את הסכסוך עוד בטרם הגיעו לבית המשפט…